På tal om grymt dåliga raggningsrepliker!

- du är söt som socker och jag som ett äpple, tillsammans är vi som äppelmos!

- Är du söt eller har jag socker i ögonen?

- Jag skulle se bra ut på dig.

- Dina tänder är som stjärnor - gula och långtifrån varandra!

- Jag är en bra simmare men drunknar i dina ögon.

- Om jag var en hund skulle jag antagligen jucka mot ditt ben just nu.

- Om du vore min syster skulle incest vara helt ok.

- Hello, my name is Borat!

- Om du skulle du vara en meny på McDonald skulle den heta McLäcker.

- Tjenare degen, står du här och jäser?

- Jag önskar att jag var skelögd så att jag kunde se dig två gånger!

- Här får du 500:- Sup tills jag blir snygg!

- Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex.

- Du är som en ängel som ramlat ner från himlen, synd bara att du landa på ansiktet.

- Jag är inte såhär lång egentligen, jag sitter bara på min plånbok.

- Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?


Någon kväll ska jag dra några av dom här, fan vad många ragg man skulle få då!... eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0