Changes :)

Har ni någon gång haft en dag då ni bara har känt att ni vill göra en förändring?

En sån dag hade jag för någon vecka sen. Jag fick nått ryck och sprang till frissan, klippte håret, for och köpte en hårfärg, gjorde mörka slingor, köpte lite nya kläder, bestämde tid för att pierca tungan och tog KÖRKORTET!
Konstigt nog så känner jag mig som en helt ny människa och det känns sååå skönt! En liten ny start kan man behöva ibland ;) Däremot så saknar jag mitt långa hår, det blev så kort när jag klippte det. Men men , det växer ju förhoppningsvis ut igen ;)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis till körkortet :D

2010-08-30 @ 08:02:28
URL: http://nettanforest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0