18 års dag!


Jag har ju glömt att visa tårtan jag gjorde på min 18 års dag!

Till den här tårtan använde jag:

tårtbotten
Hallonsylt 
Färska hallon
Nutella
Grädde
                        Grönt Marsipan lock - köpte det färdigkavlat
                Rosa marsipan- som dekoration




Jag skulle testa ifall det blev finare att he rött runt de rosa prickarna men efter att jag hade gjort det på en så insåg jag att det var finare utan. Så det är därför bara en prick har rött runt sig ;)




Bland den finaste tårtan som jag har gjort i alla fall ;)



Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: hej tjejen! klart jag kan hjälpa dej :) adda min msn ovan så snackar vi mer där :)

kram

2010-06-29 @ 14:59:01
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0