Bakgrunder

Jag tycker att det är svårt att hitta bakrunder till sin blogg så jag tänkte visa några bakgrunder som jag hittade idag. Kanske underlättar er lite i ert sökande ;)

tryck på bilden för att få den större 

       

jag vet inte om ni har sett det men på designadinblogg.se finns det en sida som man kan göra sina egna bakgrunder, man kan välja vilket mönster och vilka färger man vill ha. Antingen så kan du gå in HÄR eller trycka på bilden nedanför så kommer du in på sidan :)





Det är himla bra att man kan ändra färg på mönstret själv för då kan man passa in de bättre till resten av designen!

Kommentarer
Postat av: S&L

fin blogg, följa varann via bloglovin? :) kram

2010-07-01 @ 22:24:26
URL: http://thompsonfasth.blogg.se/
Postat av: Jessica HEdman

Hej Johanna ! DEt var en jätte bra sida. Men hur får man upp dom på bloggen?

2010-07-19 @ 20:47:32
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0