Modevisning

Jag skulle egentligen ha lagt upp det här för länge sen men jag glömde som bort det litegrann. Det är ju lite typiskt mig att vara seg och glömsk. Men vad hettereeeee...
JO! Jag var ju i Turkiet när den riktiga modevisningen var så jag hann inte vara med på den. Men jag hann däremot vara med på en ytterst kort modevisning i Boden!

Jag älskar ju allt som glittrar så jag hade glittrig mörklila ögonskugga på kanterna och en ljusrosa glittrig ögonskugga runt om.
Va mongo det ser ut när man inte ser näsan förresten, fast det kanske bara är jag som tänker på det, haha.



Sen hade jag sånna där rullar i håret bara för att jag aldrig har testat ha sånna. Jag hade säkert hett fast dom fel men skitsamma. Jag var inte så brydd ;)


Det blev i alla fall såhär:


Jag behövde inte ens anväända volyme master för att få det volymigt, det kirrade rullarna ;)


Det blev faktiskt gode fint och på kvällen så höll lockarna sig ändå kvar! litegrann i alla fall : 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0