Pulmicort


Jag for till läkaren idag igen för jag har fortfarande inte blivit frisk. Har varit sjuk i över en månad nu och det har inte blivit bättre av alla allergipiller, host mediciner, näs spray osv... Men nu idag så fick jag pulmicort, det är ett inhalationspulver som tydligen ska hjälpa så man får väl hoppas på det bästa. 

Sova och äta är några av dom bästa sakerna jag vet och det går inte att njuta av nått av det när man bara hostar och är täppt i näsan. När jag dricker juice smakar det bara vatten, när jag äter mat så känner man bara konsistensen, när man ska sova så vaknar man flera gånger av hostattacker. 

Nu ska jag fortsätta se avsnitt från Glee ♥

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0