Naglar!

Jag gick en sväng på stan idag och inhandlade ett par lösögonfransar för 50:- och ett Gele kit för 159:- . Jag har då helt och hållet slutat köpa vanliga lösnaglar som man bara limmar fast, de lossnar ju direkt när man tar i någonting. De här Gele kitet jag köpte idag är hur bra som helst! Man limmar först fast den vita delen längst ut på nageln sen penslar man på gele och sprayar med ett litet spray. Det ska man göra tre gånger så den vanliga nageln jämnar ut sig med lösnageln. Sen filar man till dom så dom bli raka och fina. Jag smetade på 2 lager av ett ljusrosa nagelack och 1 lager av ett genomskinligt glittrigt också :)

 

 

Dom är då helt klart värd 159:- för dom sitter som sten och blir riktigt fina och dessutom så följer det med 48 nageltoppar så det räcker ett gode tag ;)

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Var köper man ett sånt kit då? :)

2010-06-23 @ 14:45:29
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0