Nattuggla

Eftersom att jag var uppe hela natten så fick det bli en liten tillfixar dag idag, även fast jag ska ha idrott i eftermiddag. Jag såg på schemat att vi ska spela volleyboll och brännboll, wohoo!!!

jag körde på lite guldig och brun ögonskugga med en eyeliner över hela ögonlocket. Min riktiga eyelinerpenna har torkat ihop som självaste öknen så jag fick använda vanlig kajal bara den här gången, men det funkade ju det också! Det blev en lite somrig alldaglig makeup.



Annars idag så fick det bli ponytail, det är så jobbigt att ha håret utsläppt nu när det har blivit så långt. Det fastnar överallt, till och med i armhålan konstigt nog, haha. Anywhoo, de blev svarta leggings, svart brottarlinne och en kofta jag köpte på mim i Älvsbyn. Eller kan man kalla det för kofta?





jag gillar verkligen ryggen på koftan, jag vet att jag är lite emot det virkade modet men i
små små mängder går det bra ;)


Kommentarer
Postat av: Patrik

Inte tråkigt med volleyboll, jag hoppas att det blir mycket av det till sommaren. Kör ni med studs i skolan?

2011-05-25 @ 06:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0