buhuu

Det vart ingen fotbollsmatch för mig idag........
 
Registreringen hade inte gått igenom så jag fick inte spela. Jag som hade taggat och var 120% redo, jag hann till och med börja byta om till fotbollskläderna innan de sa nått, vilket jag tyckte var lite dåligt, de hade i alla fall kunnat säga nått innan jag började byta om. Aja, får vara med på nästa match på Söndag istället! Då hinner jag fara ut och springa lite, det känns som att jag säger att jag ska ut och springa hela tiden men aldrig gör det , skärpning där.

Den här helgens vila har varit nyttig för min kropp och själ, jag längtar till att ta hand om pojkarna imorgon. Jag har massa planer på vad vi ska göra men vi får väl se vad vi hinner med.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0