Det är inte lätt

Gode seg man är idag, huvva. Jag har fortfarande inte tagit mig ur sängen ännu...
Jag har vaknat varje natt den här veckan av att jag kliat mig på armarna eller i ansiktet sedan har jag vänt mig åt höger sida och sedan somnat om. Sen har jag vaknat och blivit irriterad över att klockan inte har ringt och sen vänt mig åt vänster sida för att somna om igen. Sen när klockan ringer är jag dödstrött och kan knappt öppna ögonen, väldigt jobbigt alltihop.

Det är inget plus heller att jag drömmer så sjuka drömmar, inatt drömde jag att de växa illgrön mossa i hela min hårbotten och på mina axlar. Nån natt innan drömde jag att det växte små svampar på huvudet. Och varje gång jag fick bort mossan och svamparna så växte de ut igen, jag ryser bara jag tänker på det. Jag kände mig typ som den där killen i Pirates of the Caribbean. Jag kan inte ens ha bilden i full storlek för att den skrämmer mig, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0