Få håret att växa fortare

Har läst på så många ställen om hur man kan få finare hår och få det att växa snabbare. Här är en blogg som skriver jätte mycket om hur man ska sköta om sitt hår, hon har väldigt många bra tips. Men om man inte vill lägga ut så mycket pengar på inpackningar och schampoon osv så kan man prova med naturliga råvaror. Vill säga: äggulor, majonäs, olivolja, äppelcidervinäger osv. Jag vet inte hur många gånger jag har läst att ägg ska förbättra hårets struktur och göra håret fylligare. Blev så himla nyfiken på om det funkade så jag testade idag och jävlar anamma, de gjorde det!
Det finns tydligen mycke proteiner, vitaminer och mineraler i ägg som gör att det är bra för tunt och slitet hår. Perfekt för mitt alltså ;)
Ni kan läsa mer om det här.
 
Här kan ni också läsa om lite fler tips från en annan blogg.
 
 
Nu ska jag testa alla olika sätt på de här sidorna, kanske sätter det fart på håret!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0