Day 1

 .Idag fick jag träffa pojkarna för första gången. De är så himla trevliga och söta, ett par riktigt fina pojkar med tonvis av energi! Det första vi gjorde var att bygga ett stort hus av lego och lyssna på mamma mia, de är deras favourit song, de älskar mamma mia verkligen. Så båda två satt och sjöng med i låten när vi byggde lego, de smådansade till och med litegrann. Efter det for vi in till Glos där vi lämnade pojkarna på aktiviteter och jag gick på stan en sväng och kollade lite. Det är verkligen super fint! De finns massa små roliga affärer och alla hus är stenhus .

Min Engelska kommer fortfarande från soptippen och ibland pratar pojkarna så himla fort att jag inte hänger med alls, men de är jätteduktiga på att förklara saker och ting för mig. På tal om att lära mig saker, den älsta av pojkarna har lärt mig spela golf. Han visade hur man skulle he fötterna, hur man skulle titta på bollen när den for iväg och hur man skulle vrida på kroppen när man sköt. Det är inte alla dagar man lär sig spela riktig golf av en 6åring.

 

Det är väldigt trist att jag inte får in några bilder på datan från telefonen, men det kommer! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0