Gave a letter to the postman, he put it in his sack. Bright and early next morning, he brought my letter back.

 
Idag ska jag in till Ciren och posta ett brev hem till familjen i sweden, om jag nu hittar vart man kan posta det vill säga... Det är inte så ofta man skickar brev nuförtiden, det är lite synd för det är ju jätte kul att få ett roligt brev bland alla sina tråkiga räkningar.
Ska också passa på att hitta nå tops för jag håller på att bli galen. Jag har letat i hela huset och jag hittar inga tops och varje gång jag far in till stan så glömmer jag bort det, vi får väl se hur guldfiskminnet mår idag, om jag har tur så kommer jag ihåg att köpa det :)

 


 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annars skickar vi tops med skorna, vi sätter det på kom ihåg listan :)

Svar: haha nä det behövs inte, nog tror jag att jag hittar tops här nånstans ;)
kwinna.blogg.se

2012-08-10 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0