tjobre

Kollade igenom lite gamla inlägg på bloggen idag och insåg att jag var mycket roligare förut. Det var mycket roligare att läsa i alla fall, det måste ändras! Måste gräva fram den roliga Johanna bland allt bråte som finns här. 
Imorse regnade det som bara den så jag stannade inomhus och såg på film tills det slutade regna. Då gick jag ut och solade de få sekunderna som solen var framme mellan alla måln. Jag har köpt en engelsk bok som förhoppningsvis kickar igång min engelska lite så den har jag läst i lite idag. Jag känner hur tråkigt det är att läsa det jag skriver, bläää. Jag måste sluta skriva inlägg på kvällen då jag ska gå och lägga mig för då har nissarna i hjärnan slutat jobba. Så jag skriver mer imorgon när nissarna kanske har vaknat till liv! Ninight :)


 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det behöver inte vara roligt och klämtjäckt alltid, det är så kul att läsa hur du har det och vad som händer. Skulle det vara tjo och tjim hela tiden skulle det inte vara så intressant och trovärdigt. Du skriver så bra och det är så kul att gå ta del av din vardag så fortsätt att skriva presis som du gör <3

2012-08-13 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0