det här är bara en rubrik

No shit sherlock, imorgon är det fotbollsmatch och de finns nog ingen som är mer nervös än mig. Jag har inte varit med på en riktig fotbolls match på jaa, vi pratar ju verkligen om år. Hoppas att det går bättre än vad de gjorde på träningen. 

Nått som är jobbigt är att jag inte vet vad någon heter, hur man säger liksom "pass" "akta rygg" och allt sånt där, jag har inte spelat med offside på jättelänge och jag har inte riktigt konditionen att spela på en 11-manna plan... Det är ju lättare för dem för de behöver ju bara lära sig ett namn, Johanna alltså. Fast de tycker att de är för svårt att uttala så de kallar mig för Joe. haha.

Aja, nu ska jag in till ciren och köpa lite fotbollsgrejjer... Det är egentligen bara ett pannband som jag ska köpa i fotbollsgrejer-vägen. Fick ju lön igår så jag tänkte köpa ett par skor som jag har varit sugen på ett bra tag... och en tröja som jag testade... och kanske ett par jeans... hehe.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Terese

Det kommer gå skitbra! Ska hålla tummarna för dig från sängen ;-)

Svar: Det är bra det, behöver nog alla tummar som går att hållas i världen! ;)
kwinna.blogg.se

2012-08-18 @ 22:53:46
URL: http://annikaterese.spotlife.se/
Postat av: Jeanette

Åh vad kul, hur hittade du klubben? Var det någon som frågade om du ville spela eller snubblade du bara in på en träning? Ett jättebra sätt att träffa människor på, jag ska banne mig göra likadant fast kanske inte med fotboll...

2012-08-19 @ 09:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0