Nervös tjej.

happ! Då har man varit på den första fotbollsträningen. Det kändes som att komma in på krogen fast man är underårig. Man är överlycklig att man kommit in men det känns ändå som att man går omkring och är orolig över att någon ska komma och slänga ut en vilken sekund som helst. 

Jag kan inte ens minnas sist jag var så nervös för nånting, helt sjukt. Eftersom att jag var så himla nervös så gick ju träningen åt skogen. Fuckin' ey! Som de sa på planen hela tiden idag, haha. I slutet på träningen så sa det att det var match på söndag och att jag skulle vara med, no shit Sherlock... Måste nog ta mig en shot innan matchen om jag ska kunna lugna nerverna för det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0