Guldpost

Idag var vi och kollade på guldposten här i närheten, det är första gången jag har sett en sån faktiskt så det var som kul. När vi kom hem igen så byggde vi lego och la massa pussel. Jag börjar bli riktigt skillad på legobyggandet, jag byggde en cirkus med en stor arena idag men den gick sönder innan jag han ta kort på den, jag får väl bygga upp den igen på måndag för nu är det helg, tjohooohooo!

I helgen ska jag göra ingenting. Bara ta det lungt, kanske ta en springrunda imorgon om kroppen vill. Jag har ju en viktig match på Söndag, eller viktig och viktig, alla matcher är ju viktiga men det här är den första matchen på säsongen så den är lite extra speciell. Så jag måste ju bli fit for fight för den. De har ju ett riktigt lag och ett reservlag och jag vet inte vilket lag jag kommer hamna i än, jag hoppas ju på det riktiga laget men det skulle inte förvåna mig om jag hamnade i reserven för jag hoppade just in i laget så det hade ju varit ganska förståerligt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0