Hejsan!

Fick en kommentar tidigare av min moster, jag tror inte att jag har skrivit nått om det so here it comes
 
Åh vad kul, hur hittade du klubben? Var det någon som frågade om du ville spela eller snubblade du bara in på en träning? Ett jättebra sätt att träffa människor på, jag ska banne mig göra likadant fast kanske inte med fotboll...
 
Jo det är verkligen ett bra sätt att lära känna människor på, min engelska har dessutom börjat tina upp lite nu så folk har börjat märka att jag inte är stum i alla fall ;) Jag hittade klubben genom att ta fram google och söka på footballclub cirencester ladiesteam. Om det är nått man letar efter eller inte vet så kan man alltid googla för google vet allt ;) Sedan skickade jag ett mail till klubben och skrev att jag jättegärna skulle vilja spela fotboll och några dagar senare fick jag ett mail tillbaka att det var träning tisdagar, torsdagar och match på söndagar. Så så gick det till!
Nu har jag varit på en träning och en match, träningen gick åt skogen och matchen idag gick sådär. Inget fel på spelandet men konditionen, puuh, trodde jag skulle kräkas där vid halvlek. Jag tror att fröken Lundberg måste ta och fara ut och springa lite. Men inte idag för idag är jag så gott som död. 

Glömde säga att det var stekande sol under heeela matchen......skönt....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0