Hey!

Nu är jag tillbaka från London trippen!

Det har varit jättekul idag och jag har tagit så mycket bilder, tror det blev närmare 150 i alla fall. Jag ska sortera ut dem och redigera lite sen slänger jag upp nåra så ni får se. Jag är så sjukt trött just nu efter allt resande fram och tillbaka. Vi åkte bil härifrån till tågstationen, sedan åkte vi tåg till nått ställe där vi tog tunnelbana till nått ställe och sedan åkte vi båt till ett nytt ställe och käkade där, sedan åkte vi en liten liten båt ut till den stora marinbåten... Och sen hela vägen tillbaka igen. (Jag märker nu att det var tur att jag inte åkte själv för jag kommer inte ens ihåg vad ställena heter)  Jag bar på en stor ryggsäck med alla pojkarnas saker i nästan hela vägen, det var grymt härligt, speciellt i den varma och klibbiga tunnelbanan, mmm....
Men å andra sidan så vill jag bära den för jag då kunde jag känna att jag verkligen hjälpte till och inte bara satt och glassade så jag får skylla mig själv ;)

Nu är det dags att skruva bort skruvarna som håller uppe detta smile och sen duscha bort all nasty-tunnelbana-tjosan. Kommer bli så skönt att lägga sig och sova ikväll.
 
 



Ser nu att jag glömt att ta bort Starwars klistermärket som jag fick av pojkarna. Jag vet inte riktigt vad det är på den men jag tror att det ska vara nån slags krok från starwars. Det är nog bäst att inte tappa bort den i alla fall för då blir de väl besvikna på jowhänna, som de uttalar mitt namn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0