I go runnin' runnin'

Tog en liten springrunda med scrumpy idag! Jag har inte riktigt hittat nån bra springstig ännu men vägarna funkar också bra. Jag måste ju börja träna upp konditionen nu när jag kom med i fotbollslaget!!! Jag har pratat med familjen nu och de sa att de var okej, wihooo! Så ikväll ska jag och Linnea fara ut och fira, dels att jag kommer va med i fotbollslaget och dels för att hon kom in på arkitekt i Umeå, eller så är det bara ett par bra ursäkter till att gå ut på krogen ;)

Jag köpte ett par lurar igår som ser ut som flipflops (eller stringtoffler som endel kallar det). Tyckte att de var riktigt söta, och de kostade bara 1 pund vilket är 10-11 kr. Blev lite surprised över att de faktiskt fungerade ;)
Det finns en affär här där allting kostar 1 pund, lite som dollar store men allt kostar verkligen 1 pund. Min plan var att gå med i ett fotbollslag och funkade inte det så skulle jag skaffa ett extrajobb, eftersom att det blev fotboll så vart det ju inget jobb, men hade jag sökt jobb så hade det varit där. Tänk så simpelt, man sitter i kassan och när folk kommer fram med saker de ska köpa så räknar man dem bara. Ett, två, tre, fyra pund tack! Eftersom att jag är så blyg med min engelska så hade det ju varit ett väldigt enkelt jobb ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill också springa på såna mysiga vägar! (och med sånt fint väder)

Svar: Ja det är verkligen jättefint här, när det inte regnar såklart ;)
kwinna.blogg.se

2012-08-13 @ 10:46:19
URL: http://liksomelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0