Pömsmästarn slår till igen!

Måste bara berätta om en liten pinsam grej som hände imorse.
Familjen har en som kommer och städar huset på fredagar och det visste jag. Men imorse var jag så trött att jag inte orkade gå upp men jag hörde att hon var utanför och knogade på. Jag antog att hon inte visste att jag var här men jag var så sjukt trött för att visa mig.Så jag tänkte: Jag sätter på tvn så att hon hör den och inte kommer in, då kan jag fortsätta sova. Tänkt och gjort, men hon kom in ändå...
 
Och här låg jag och stoooor pömsade, jag såg henne knappt för att jag var så nyvaken och såg jättesuddigt. Jag hörde bara : "I'm so sorry, I didn't know you were here, I'm so sorry!"
Det kändes som att jag hade haft en rejäl kalaskväll kvällen innan och inte riktigt nyktrat till, haha. För jag små satte mig upp väldigt svajjigt och småviftade med handen väldigt okontrollerat:" No no, It's okey, don't worry, It's okey!" och sen föll jag in i djup sömn igen som törnrosa :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0