Planer planer

Jag har redan börjat planera vad vi ska göra i veckan pojkarna och jag. På måndagen tänkte jag att vi skulle fara på bio och se Brave i 3D. Ni har säkert sett reklam om den. Det är en tecknad film med en tjej som har jättelockigt orange hår och är jätte duktig på att skjuta pilbåge. Jag tror att de kommer tycka om den. Sen på tisdag ska vi fara till London och åka omkring på en stor båt, men det är mamman i huset som ska ordna det. Jag har inte riktigt förstått vad de är för sorts båt men det är tydligen någon sorts marin tjosan som inte så många personer får åka på. Det är typ once in a life time som jag förstått det ;)
.
Onsdagen blir det att fara en sväng till ett museum, pojkarna älskar verkligen att se nya saker. Och torsdagen blir det kanske att ta en utedag vid stranden om det är bra väder. Sen far jag till London antingen på torsdag eller fredag, får se hur det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0