puuh

Jag är sååå trött idag. De tar verkligen upp all min energi dessa pojkar. Eftersom att jag är en ny Nanny så vet de att jag inte kan alla regler så de testar mig hela tiden och hittar på saker som det inte får göra men de säger att de får det och de kommer fram med en jättebra förklaring till varför de får det också. Oh my god... 
Försöker jag säga åt dem så är det oftast nått ord som de tycker att jag inte uttalar rätt så då skrattar de åt en istället för att lyssna. Så den här dagen har varit lite kämpig och utmattande.
 
Jag tog med dem till Magicland och tänkte: Åh så skönt! Då kan de springa omkring hur det vill och kanske gör av med lite energi.
Men! De skulle ju såklart ha med mig uppför alla klätterkojjor och nerför alla rutschbanor. Så min energimätare låg på reserven tillslut och deras låg fortfarande på fulltank. Där sprack min plan ;)

Men vi tog oss igenom denna dag också som tur var och snart ska jag börja rulla till Linnea, verkar som att det blir filmtime där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0