Sketching

Fick ett litet il igår och köpte ett skissblock i A3 storlek så nu kan jag måla ganska stora bilder. Jag köpte också ett helt sjukt bra sudd som var speciellt till blyerts, det ser ut som ett kludd och är superduper bra! Man behöver bara dutta lite där man vill sudda så försvinner det helt, annars brukar det ju bli som en ljusgrå fläck kvar som man aldrig får bort.
Här har ni en skiss som jag börjat på, det syns inte riktigt vem det är än men förhoppningsvis när den är klar så ser man ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: maggie

Klart man ser vem det är, din mama som ung ;) Kul att se vad du pysslar med och du verkar ha det bra! Synd att du inte är här med oss och härjar, händer en massa saker nu! take care!!!

2012-08-09 @ 14:18:20
URL: http://maggg.blogg.se
Postat av: maggie

Klart man ser vem det är, din mama som ung ;) Kul att se vad du pysslar med och du verkar ha det bra! Synd att du inte är här med oss och härjar, händer en massa saker nu! take care!!!

Svar: Åh nu blev jag nyfiken på allt som händer där hemma, vi får skypa nån dag så du kan berätta allt!! :D
kwinna.blogg.se

2012-08-09 @ 14:18:39
URL: http://maggg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0