sooooo

 Nu är det bara 2 dagar kvar tills familjen kommer hem igen. Det kommer bli första gången jag träffar mamman i huset så det ser jag verkligen fram emot! Nått annat jag ser fram emot är ju fotbollen, såklart! Jag köpte ett par fotbollskor, fotbollstrumper, benskydd och en fotboll för 260 pund. 290 kr ungefär. Ett riktigt fynd så att säga ;)
 
På onsdag har laget en match som jag ska fara och kolla på och på torsdagen är det träning och den hade jag tänkt vara med på. Jag känner mig lite nervös faktiskt. Just det där att hoppa in i ett lag där man inte känner någon och där alla dessutom pratar engelska. Det känns lite småjobbigt men samtidigt väldigt kul, lite blandade känslor sådär.

Vad mer har hänt idag?... Jag och Linnea var ute och sprang i den stora parken inne i Ciren i spö-regn på förmiddagen, det var väldigt skönt faktiskt. Jag trodde att jag skulle smälta som socker i regnet men det visade sig att det var riktigt skönt med regn... Det kanske är för att jag är ett guldkorn, de smälter inte i regn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0