Tjohoo

har haft lite problem med bloggen på senaste, jag har inte kunnat logga in och internet har varit så segt så man har inte tagit sig någonvart, de har varit väldigt störande. Men nu är jag här igen!!

Pojkarna har fortfarande lov så jag försöker fullspäcka deras dagar med roliga saker att göra. Jag har fått hjälp av en kompis till familjen från onsdag till fredag och det har varit väldigt tacksamt. De har så otroligt mycket energi dessa pojkar, jag har varit helt slut varje kväll. Extra slut de kvällen jag har haft fotbollsträning efter att tagit han om dem en hel dag. De dagarna kan jag knappt kämpa mig upp till mitt rum. Det är tur att matcherna bara är på helgerna för då hinner man vila upp sig lite.

I veckan så ville pojkarna att jag skulle göra köttbullar för att deras nanny innan mig gjorde det och de vart såå goda. Och jag har aldrig gjort köttbuller i hela mitt liv, kände verkligen ingen press där... eller?
Men det är ju tur att google finns! Jag letade fram ett recept och det visade sig att jag var riktigt duktig på det där med hemmagjorde köttbullar ;)


Kommentarer
Postat av: Terese

Duktig du är!! Hoppas det går bra med allt, och att du inte har allt för mycket hemlängtan! Tjysssss!

Svar: Än så länge går det bra! tjyysss!
kwinna.blogg.se

2012-08-25 @ 12:31:24
URL: http://annikaterese.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0