Tjohoo

har tränat och ätit nyttigt i 5 dagar nu och vågen säger att jag har gått ner två kilo. Hej och hå, här går det undan! 
Jag var förbi och kollade på fotbollslagets match idag och de var rent pirrigt i magen att sitta och titta. Jag vet inte om det var för att jag snart ska få vara med och spela eller om det var för att jag skulle leta rätt på en tjej i laget som skulle ge mig lite mer information, blir så himla blyg varenda gång jag måste prata engelska. När ska det släppa egentligen ??? Not toniiiight i allafall. Tänk vad skönt det hade varit ifall man kunde frysa allting när någon ställde en fråga. Typ:

- Excuse me, where is the football stadium?
-FREEEZE-
springer och hämtar min data och slår upp translate på google. 
- You run through the first roundabout and then turn left at the next intersection :))) 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2012-08-16 @ 18:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0