todilooo

Har snurrat runt i Cirencester halva dagen idag. Jag hittar lite bättre nu faktiskt men jag kommer aldrig  ihåg namnen på affärerna. Men de kommer väl sen det antar jag. Nu i veckan är jag ensam i det här stora slottet för familjen är på semester, jag måste erkänna att det känns liiite creepy när ingen annan är här. Eller ja, jag har ju deras hund skrumpy men hon ligger bara och pööms hela tiin.
 
Bilen jag kör omkring i är en liten skoda, den är verkligen superbra för den är jätte liten och passar så bra på alla små vägar här. Jag tycker att endel vägar är så himla mysiga att köra på för att träden har som bildat en tunnel av alla kvistar. Det är väldigt många vägar som ser ut som på bilden nedanför, love it! Det är så skönt när jag kör vilse för då kan jag bara trycka "go home" på gps:n så visar den vägen hem, hehe.
Såg en liten butik idag som såg stack ut lite extra än de andra, de hade målat stuprännorna och fönsterkarmarna rosa med lite gröna detaljer. De sålde massor med smycken och andra söta leksaker. Jag tror att Moa hade älskat den här butiken! ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ååå vad mysigt, härligt att få se lite bilder från omgivningen. Du får ta scrumpy i ditt rum när du ska sova :)

Svar: Det har inte gått så bra att lägga upp bilder från mobilen, men jag har hittat ett sätt nu! :)Scrumpy gillar inte att vara på övervåningen tror jag för hon är bara nere i köket och hallen. Men de som är bra är att hon skäller när det kommer någon! :D
kwinna.blogg.se

2012-08-09 @ 08:07:41
Postat av: Mamma

Åh va fint !! Här ska vi shoppa och dricka te när vi kommer över :)

Svar: Att vi ska! Ni kommer ha så gula tänder när ni åker hem igen efter allt te vi druckit ;)
kwinna.blogg.se

2012-08-10 @ 10:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0