yesterday

Åååååh så tråkigt, jag skrev ett superlångt inlägg och när jag ska publicera det vad tror ni händer då? Jo hela sidan kejkar ihop och det går inte att logga in nå mer på blogg.se förrän 14.00. Och när jag väl kan logga in så är hela inlägget borta :'(.... Får väl skriva om allt igen då.
 
Igår for jag och Linnea in till Oxford, i was driving, och efter 10 minuter så möter vi en bil SOM KÖR PÅ FEL SIDA AV VÄGEN!!! Pulsen gick verkligen upp 120 varv, så himla obehagligt. Har ni sett på film när två bilar kör mot varandra tills någon utav dem fegar ur och svänger av? Det kändes ungefär så. Fast jag var ju i chock så jag gjorde ingenting förutom att bromsa in tills han såg mig och insåg att han faktiskt var i England och att man inte kör på höger sida här. Slutet gott allting gott och ingen frontalkrock vart det, tacka gud för det!
 
När jag återfick min normala puls så fortsatte vi till Oxford som var muy grande. Visste ni att Oxford är en av de finaste städerna härikring, förutom London då. Men det är också en utav de "värsta". Staden är urtjusig och det har ju ett riktigt bra universitet men de har också en getto del som inte är att leka med, nu har inte jag sett den men de är vad jag har hört i alla fall. 
 
I stan mötte vi upp en kompis till Linnea som heter Sofia, hon är också nanny fast hon är hos en familj i London. Vi gick på massa affärer i stan, åt thaimat och sedan åkte vi tillbaka till ciren. På kvällen for vi ut på några krogar och kalasade lite, it was lovely! De är riktigt roliga tjejer de där :) 
 
Sist av allt så käkade vi på Subway och jag måste säga att det är riktigt svårt att beställa mat när man inte vet vad ingredienserna heter på engelska. Till exempel gurka, visste ni att det heter cucumber?? Det gjorde inte jag i alla fall, men jag är ju inte så jätte allmänbildad..
 
 

Kommentarer
Postat av: Terese

Hoppar du har det supersköj där borta bäjbä!!

Svar: Ja det blir bara roligare för varje dag. Man börjar bara trivas mer och mer :) <3
kwinna.blogg.se

2012-08-05 @ 21:24:26
URL: http://annikaterese.spotlife.se/
Postat av: Linnea

Du är rolig du med! och otroligt sexiga tjejer du lagt upp bilder på tycker jag! ;)

2012-08-05 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0