Återfunnen!!

Jag har letat som en tok efter denna ring. Jag kom ihåg att jag tog av mig den hos pappa när vi skulle baka lussebullar för att inte få massa deg på den och sen försvann den bara i de tomma intet. Och nu någon månad senare far jag förbi pappa och då ligger den på hyllan i köket, så glad man kan bli över nått så litet. Dessutom så är det en väldigt speciell ring som betyder mycket för mig. Jag fick den av mamma och Stefan förra året och de hade graverat in en liten text i den:

Världen är din och du är älskad 10.6.2011 (Mitt födelsedatum och även dagen då jag tog studenten)

Så det kändes verkligen i lillhjärtat när jag tappade bort den.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0