I heard you were a wild one... Eller?

Trött... så himla trött. Känner inte för att göra någonting, vill inte lyfta ett enda finger. Är hungrig så att det gräver i magen men orkar inte gå till kylen för att kolla vad som finns. Vill slå på tvn men orkar inte sträcka mig efter dosan. Vill gå bort från datan men letar efter fler olästa bloggar för att ha en adnledning till att sitta kvar. Om jag lämnar datan kommer jag bara sitta i soffan och dega medan Moa springer omkring med en ny kattleksak som (läs nu) piper! Javisst! En kattleksak som bara piper och piper och piper och piper. Ljuvligt! 

Sitter och lyssnar på Mamma och Stefans konversation i köket:

Stefan: Ja Lilla söta Johanna ringde mig i torsdags, jag hade inte hört något från henne på hela veckan förrän då när hon var på väg hem från Kåbdalis.
Mamma: Jaha, vad sa hon då?
Stefan: Jaa... Hon frågade vad jag gjorde och jag sa att jag var på jobbet och knoga på. Sen dröjde det ett tag och då sa hon: jahaa... Vad blir det för mat idag?
Mamma: Hahaha *suck* Jaa... 90% av smsen jag får från Johanna är mat relaterade...


Jaa, hur skulle de klara sig utan mig egentligen??
De skulle ha mycket mer mat kvar i kylen i alla fall, en sak som är säkert...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0