Longer and thicker

Har beställt näring till ögonfransarna så att det ska växa och bli långa och fina. Jag vet att många inte tror att det kommer funka men jag har kollat runt på lite olika bloggar som haft före och efterbilder på xlash och det verkar som att det har fungerat, annars så skadar det ju inte att testa. Om man gillar xlash på facebook så får man en kod som man skriver in när man beställer och då får man hela 20%, vilket blir kring 350:- totalt. Plus att det är fri frakt! Det brukar vanligtvis kosta kring 1000:- och det vill jag ju inte lägga ut. Men som sagt, när det är så billigt och jag har sett före och efterbilder på de som har köpt hem som verkar lovande så skadar det ju inte att i alla fall testa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0