Say what?

,yyyyöhhhhhhhh6ä7 m,,______________zcfffrt5555103444444444444444444444´+å ,lllllllllllllllllllllllllcvff4 +P'
Irrr_ooooooodfiYHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHASHHHAWWWWWWWWWWWWW633 'iJHHHHHHHHHHHHHUUUUUUUU'IIJH
Äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää'
iUUIUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIZA33YYYY  PÅ+ÄII

¨´´´´´´´´´´´´´m,µsssssssssssssssssssssssss -..........

ÄÖ

Har haft en liten katt som har gästbloggat nu på lunchen. Direkt då man rör vid någonting så ska hon komma och kolla vad det är, en sån nyfiken liten katt.
Nu har hon hittat ett roligt ställe att hänga på, nämnligen mina axlar... Så nu ligger hon där och vilar, då får jag passa på att skriva innan orkanen kommer igen.

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt, jag ska packa lite inför jobb veckan i Kåbdalis och sen ska jag försöka fortsätta måla på Robbelibobban-tavlan. Annars ska jag bara vara hemma och umgås med familjen, har varit ute och rännt mycket nu så det känns grymt skönt att bara vara hemma och slappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0