Småstjärnorna

Idag var min lillasyster med på småstjärnorna här i Vidsel. Hon och hennes tre kompisar uppträdde till "moves like Jagger" och de var superduktiga. De har en helt annan danskunskap än vad jag hade när jag var sådär gammal. Vi gick bara ett steg åt sidan och tillbaka tillsammans med takten på låten, möjligtvis att man tog ett steg framåt och gjorde någon cool snirklig ring med armen i luften. Men det var ju väldigt exklusivt.

När stjärnorna var slut blev det fika och lottdragning, jag vann en t-shirt, en rund kortlek och en penna. Bättre en ingenting!

Jag har filmat lite när de dansade och så. Så de videosarna kanske kommer upp imorgon om ni har tur :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0