..... tired??

Inte det minsta... Har försökt sova länge nu och klockan börjar närma sig 03.00 och jag är inte det minsta trött. Vad är det här?? Varför kan inte jag vara en morgonmänniska som kliver upp tidigt och går och lägger sig i normal tid? Jag verkar vara ett hopplöst fall.

Jag har kommit fram till att jag hatar telefonintervjuer... Jag hade en idag med en snubbe från Gran Canaria och den gick väl sådär. Det kändes som att jag besvarade alla hans frågor med: öööhm... Eeh..tjaaa...
Men vi får väl se, jag ska ha en ny intervju med honom om två veckor så då får jag väl förbereda mig lite bättre. Han hade ringt till Magda tidigare och han hade sagt att hon skulle säga nått som överraskade honom under 20 sekunder. Hade han sagt så till mig nu idag så hade jag garanterat kläckt ur mig något liknande detta: Ehm... Tjaa, jag hjälpte till att måla en levande vit häst till en zebra i somras!

Överraskad hade han då minsann blivit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0