Trött chey

Vart ju som sagt kalas här i kåbban igår med personalen och några fler, de grillades ribs och bjöds på öl, ingen kan vara mer nöjd än mig!

Tror att jag gick och la mig vid 1-2 på natten och har sovit som en stock fram till nu. Jag måste minst ha druckit 1 liter vatten under nattens gång, har varit helt sjukt uttorkad. Jag tror att det beror på de kryddiga ribsen med black hot chili pepper drälle på, kanske också snickerskakan som jag åt som kvällsmat... Och kanske också på grund av en gnutta alkohol ;)

Nu klockan 09.30 blir det genomgång av vinkelliften med krullis, jag ska ju bli en liftchey så ni får passa er om ni kommer upp till Kåbbi och ska åka i vinkelliften, man vet aldrig om det helt plötsligt är jag som sitter bakom spakarna!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0