snart är sommaren här, plocka blommor och bär.

Har beställt hem lite grejer från H&M idag, lite bikinis och sommargrejer. Måste ju börja bunkra upp nu inför utlandet i sommar! Jag skulle få paketet redan i mitten av mars, jag blev lite chockad för de brukar ju alltid ha väldigt lång leveranstid eller vad det heter, det tar väldigt lång tid för grejerna att komma hem till en. Men nu skulle det bara ta cirka 3 veckor! Det känns grymt bra. Har också beställt en smyckeshand från bluebox som jag kan hänga upp alla mina glamgirl smycken på ;)

Skoj skoj skoj, hemskt mycket skoj!


Hittade en bild som passade bra till det här inlägget.

Precis såhär ska jag gå omkring i sommar. Jag ska vara brun, ha konstiga trådar på fötterna och gå omkring som en handikappad flamingo och låta: Krikriii kikriii kikriii!


Kommentarer
Postat av: Maggg

Skulle också vilja beställa från h&m, du skull ha hört av dig kwinna;)

2012-02-21 @ 16:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0