Big mama

Sitter hemma hos Tessan nu i hennes lilla charmiga rum och har just sett eurovision song contest. Tyckte inte att Euforia var riktigt lika bra som hon brukade, hon höll inte riktigt måttet. Fast i för sig så kanske det inte är så lätt att dansa samtidigt som man sjunger. Hon hade nog sjungt mycket bättre ifall hon inte hade dansat men då hade det ju inte blivit lika kul... Det tåls att funderas på det där :)
Har hittat lite småsaker på stan idag. Hade med storväskan på stan så det gick lite klumpigt till, speciellt när jag tog med Tessans stoooora väska från älvsbyn (Hon ville ha den så att hon kunde packa med sig massa saker hem sen till sommaren). Det roliga var i alla fall att min rullväska rymdes i hennes big mama väska + min jacka och lite grejer. Kan ni förstå hur helt sjukt stor den var då?

Jag har tagit med mig systemkameran i helgen så jag kommer mest troligt lägga upp lite roliga bilder när helgen är slut :)



Bredsel i mitt hjärta ligger fortfarande högst upp på Bästa-sovtröjan-listan.
Tänkte bara hålla er uppdaterade uti det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0