Hallå!

Har varit tråkiga tjejen nu ett tag. Eller egentligen så har jag varit roliga tjejen, jag har gjort så mycket att jag inte har haft tid att skriva på bloggis. Jag har känt mig lite stressad över det faktiskt. Jag varit stressad över att uppdatera en blogg som ingen egentligen läser, konstigt... Borde egentligen inte vara så stressande, de hade ju varit lite annars om den hade varit famous ;)

Sitter i alla fall just nu på Max i Piteå och käkar en sallad, jag hade tagit kort på den om jag inte redan hade hunnit röra ihop den till en enda sörja, den ser inte så möms ut längre... Ska strax gå hoppa på en buss som går till UMEÅ!! Ska vara där hela helgen och hänga med Tessan, tror att det kommer bli riktigt sköj! har aldrig varit på brännbolls yran innan så det blir min first time :)))

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0