Today is gonna be the day

Nu är man hemma igen efter helgens bravader. Jag kan säga att jag var så trött att jag verkligen döds sov inatt, jag har nästan inte hunnit vakna helt ännu och klockan är 8 på kvällen ;) skönt för mig skönt för mig. Får man döds sova inatt också så kanske man blir människa igen! Har inte haft tid att lägga upp bilder ännu men de kommer :)

Har försökt strukturera upp mitt liv idag, går väl inte sådär jätte bra men det är på god väg i alla fall. Tänker mest på jobb och vad man vill göra i framtiden. Det finns så himla många valmöjligheter att jag får mardrömmar och en sån otrolig stress över att jag i princip inte har gjort något ännu. Vill jag jobba? Vill jag studera? Om jag vill studera, vad vill jag studera till? Vill jag utomlands och jobba? Vill jag jobba långt ner i Sverige? Vill jag starta eget? Om jag vill starta eget vad skulle det kunna vara? Skulle jag klara det? and on and on it goes...

När jag har mycket att tänka på och vet att jag har många valmöjligheter och mycket att göra så är det som att jag stannar upp och gör ingenting i stället. Har aldrig fattar varför egentligen för det är ju mycket bättre om man börjar beta av sina sysslor och sånt för då tar det slut till slut. Det kanske är det att det blir för stor press.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0