Övningskörde lite idag

Jag höll faktiskt bara på att köra av vägen EN gång. Så jag känner mig gode awesome! Jag har faktiskt kommit fram till att jag inte borde köra bil, jag blir alltid så trött av det. Att åka bil är som att vara en bebis och bli vaggad till sömns (Jävlar vilket bra jämförelse förresten).

Mamma var tydligen tvungen att vara paparazzi också ;)

Om hon hade filmat så hade det låtit ungefär såhär på den här bilden:
Jag: Vad betyder den här skylten? är de här huvudled? hur fort får jag köra här då? ska jag eller han först? jag lägger i 5an istället för 3an. Ooops! man får göra sådär va? måste man stanna exakt på strecket? är det höger regel här? Kolla mamma, ett rådjur!
Mamma: Akta trädet!!!
mamma greppar ratten och svänger
Jag: Hehe ooops.... Men såg du rådjuret?


och jaa, jag har inte kammat håret... men vem bryr sig ;)

på tal om något annat så försökte jag snurra Moa ett varv runt gungställningen men tyvärr, var inte nog stark. Men hon kom en bit på vägen i alla fall! Visst är jag snäll ?




Haha , Moa bara chillar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0