Rolig bilresa...

Lillasyster: Hur länge är det kvaaaar?? jag ska ha datan nu Johanna! du har haft den hur länge som helst. Nu är det min tuur!
Stefan : 4 minuter kvar johanna, 4 minuter!
Lillasyster: Nu är det min tur!
Jag : det är 2 minuter kvar Moa!!
Stefan: nu är de hennes tur.
Moa drar i skärmen
Moa: Nu är det min tur!!!!!!

Jag tar datan och slänger den i bilrutan så att den går sönder och skriker, HAHA nu får INGEN ha den så var tyyyyyyyyst!!!!!!

Nä okej , det gjorde jag inte ... Men jag hade god lust till det ;)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha så jävla klockrent om du hade gjort det. Riktigt bad ass!! Fast det hade ju samtidigt varit lite sorgligt så det var nog lika bra att du inte gjort det :p

2010-04-01 @ 17:33:19
URL: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0