Skåne

Nu är vi då äntligen framme i stugan. Det första Moa gjorde när vi kom hit var att ta fram cykeln och cykla som en geuud runt kvarteret men jag satte mig bara framför datan för jag känner mig så socialt handikappad...
Jag började fundera lite på hur det skulle vara att bo någon annan stans än i vidsel. Men de var ingen behaglig tanke må jag säga. Jag kom fram till att om jag ska flytta någonstans så får då alla jag känner flytta med mig, annars dör jag ju. Aja , som ni säkert ser på mina kassa mobil bilder så har jag och Moa badat, kollat på hus och ätit glass :)








Det bästa idag var nog då jag såg en nummerplåt där det stod KEX på , jag tyckte det var jättekul! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0