Åååååååh #@½§#@?!

Jag och min lillasyster Moa började bråka om en liten hjärtformad potatis. Och när hon tillslut insåg att jag hade rätt så fick jag höra den här fina låten som hon kom på:

"Johanna sitter på toa och behöver gaffel och kniv och drar ut en bajskorv som sitter för hårt i rumpan.
Det är inte snyggt att ha vita läppar som johaaaanna!
johanna är äcklig , johanna är äcklig, johanna johanna johanna är äcklig!
mamma tycker mer om mig än dig!"



Hon ville göra det väldigt tydligt för mig och skrev därför en fin liten lapp:



"Mamma tyker att jag är betre än dej och att jag är snygare"

Och när hon skulle gå och lägga sig så gav hon mig fuck you (eller som hon stavar det: Fakk jo) fingret istället för en godnatt kram. Så himla sött! Men jag får väl se det på den ljusa sidan, på 21 timmar så åker jag till Luleå ;) Mohahaa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :) Jag har skaffat en ny header & skulle vilja veta vad du tycker :) Checka in & säg gärna vad du tycker :D

2010-02-21 @ 02:20:11
URL: http://manpreetslillahjarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla min blogg:

www.smilebabyy.blogg.se



kram §



Om du inte vill kolla ignorera denna kommentar ! :D

2010-02-21 @ 11:18:23
URL: http://smilebabyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha tackar ;dd Joo de e jättesvårt, jag satt med den här i nästan två timmar

2010-02-21 @ 12:47:54
URL: http://manpreetslillahjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0