Fyllesnack

Gissa låten : What is love? Baby dont hurt me, dont hurt me. No more. What is love? baby you want me, you want me all the time! Haha okej , sista biten kanske jag kom på ;-) Men vad händer ? Plockas ni potatis? Skalar morötter ? Plockar päron? Nähe, inte det men då kanske ni målar på tapeterna? Men härligt , det har jag alltid velat göra! Måla vad jag vill, när jag vill och hur jag till med vem jag till. Göra allting som jag vill. Som jag känner för. Om jag vill springa i borat string på taket i snön så gör jag det - och tar jag mig inte in så puben så gör jag inte det.. Även fast jag försökte, mina leggings är dy blöta av snö för att jag försökte ta mig in men icke. Nu ligger jag i linns lägenhet och väntar på de andra. Och jag måste säga: För att vara full så blev detta ett grymt bra inlägg! Sov gott pissrumpor, nu har jag hållt uppe ögonen för länge och känner att jag måste blunda så. Godnatt suckers! But for me the night goes röjigt ett tag till ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0