Haha

Jag gillar att läsa min blogg när jag har festat, det kan ju stå vad som helst! Jag kan ju säga att min fantasi är det inge fel på i onyktert tillstånd ;)

Imorse när jag vaknade så var jag inte pigg precis, långt ifrån. Jag väntade på maten i en evighet kändes det som, fast det gick ju lite fortare när jag tog en powernap i Moas säng bland alla hennes mjukisdjur. Jag kanske såg liiite på Tingling filmen också ;) Det ska jag göra oftare för det var så jävulst skönt. Det var länge sen jag sov så gott! Jag får väl fixa rosa tapeter och 100 mjukisdjur i min lägenhet så kanske jag sover lika bra som i Moas rum, haha.


En fin bild från Göteborg. Vi skulle alla posa på ett visst sätt men när jag skulle springa och sätta mig bredvid dem så slog jag i foten. Det kanske syns att det är jag som är längst till höger... Den enda som lyckades fixa den rätta posen var Jeanette, hon längst till vänster. haha.
Med den här bilden villa jag bara säga att jag hade grymt kul i Göteborg med mina mostrar och mamma. De måste vi göra om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0