Over and out!

Jag, mamma och min lillasyster sitter och ser på melodifestivalen.

Jag : Vad tjock Darin har blivit :O
Mamma: Han är väl inte Tjock!?
Moa: Jo han är jätte tjock!
Jag : Okej okej , tjock var väl inte det rätta ordet men mullig ;)
Mamma: Nä det är han inte. Han skulle vara en perfekt kille för dig däremot!
Jag : MEN NÄÄÄÄ!!

Och idag skrev mamma en kommentar:

(Darin är ju singel, sikta högt!!)


Och nu tänkte jag bevisa att vi inte alls passar ihop så mamma kan lägga ner det där ;) haha
Min och Darins Bebis:



Min och en annans Bebis:

the perfekt match lixom! ;)

Inte för att det där bevisade så jätte mycket men, skitsamma. Jag vill inte ha nån Darin iaf!
Från det ena till det andra. Jag tyckte att det var jättekul att trycka på knapparna på hemsidan när dem såg ut såhär:




Haha, Dålig humor? jag vet...
Nu ska jag gå och leka Foki, nudlarna väntar på mig :)


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-22 @ 21:06:11
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0