Bildbomb från Diggiloo!

Alcazar tjejen!



"Hon med de läskiga ögonen"

Markoolio, här skulle han föreställa en fattig bonddräng ;)

Mojje stänker ner han med vatten, haha.


Lilla söta Moa ♥


Haha , åh vad jag gillar Marias min på den här bilden!

Både Maria och Johan blev smittade av Diggiloosvänget! ;)

Det här vet jag dock inte vem de är men hon var grym på att spela trumpet, hon spelade på tre stycken
samtidigt. Oh yeaaaH!!


Jag kommer inte ihåg vad hojna heter heller, men hon sjöng faktiskt riktigt bra .
Hon påminde väldigt mycket om Sibel.

Haha här är dom grymt söta gubbarna, jag höll på att dö av skratt när dom kom ut på scen!

Cp mycke folk, var det 5000 pers? eller har jag helt fel?


Söta Mojje och typ blodtörstiga ungar som slänger sig efter honom, dom var helt galna!
endel ungar klättrade över varandra och slet varandra i håret så dom tappade hårtussar
och slog dom i ansiktet så att det bara sprutade tänder! ... nja okej , så var det kanske inte men typ ;)

I pausen så skrapade Sanna och Alexandra ihop pengar till en hamburgare, Alle ser gooode sugen ut ;)

 

Efter Diggiloo så bar det av till hotellet där det skulle vara disco disco men jag var inte där så länge

för jag blev så trött så jag for hem för att ta en powernap. Jag hade bara tänkt vila upp mig och sen

fara dit igen, men jag somnade för natten... typiskt. Aja , annars hade jag grymt trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0