Mölle

Vi for till Mölle idag för att de tydligen var sillens-dag, de var meningen att vi skulle cykla dit
men då hade Moa fått punka på sin cykel så då fick vi åka bil istället , YES! Det är ju nästan
 2 mil fram och tillbaka.
Det var många små stånd som sålde smycken och godis åså var det
 också talang tävling där några ungar sjungde. Jag filmade två stycken som var riktigt duktiga
men jag har glömt bort mitt lösenord till youtube så jag lägger ut de sen någon gång ;)

Pippi kom på besök också :)



Hon kastade massa godis till alla :)


Kommentarer
Postat av: moa

Nu ös regnar det här och snart kommer det börja åska! Jag hatar åska :(

2010-07-25 @ 09:41:52
URL: http://livetommoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0