Smöö smöö smööö


Just nu så sitter jag hemma hos Jonny och ser på fotboll. (Är de bara jag som tycker att se på fotboll är såååååå tråkigt ?) När fotbollen är över så ska vi fara och leta efter Jonnys pass för han ska fara utomlands imorgon och sen blir det att fara förbi Hippie festen en sväng tror jag. Det är ett gäng som rider på renar och skjuter björnar medan som dricker öl och röcker hasch. Sen sätter dom bävrar på fötterna och tolkar bakom göddorna i sjön, en sån fest kan man ju faktiskt inte missa! Nu ska jag sluta pissa i motvind och försöka titta på fotboll utan att bli allt för uttråkad.

förövrigt så hostar jag fortfarande och har cp ont i halsen hela tiden för de där helvetes jävla pulmicortet funkar inte. Om jag hade kunnat Kinesiska så hade det kommit ett helt inlägg med bara kinesiska svordomar, mest för att ingen skulle fatta vad det står då ;)

Kolla vilka fräna handdukar , haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0